4/3/14

LOOBOOK VIDEO + PICS
(Weronika Załazińska )
⏩1| second-hand tanktop | vintage shirt | Cheap Monday jeans | Reserved boots|

To trzy zestawy (z całych czterech), które umieściłam w nowym video (jeśli go nie widzieliście, link na końcu postu). Dzisiaj nie mam zbyt dużo do powiedzenia, co nawet mnie wprawia w lekkie zadziwienie, bo przez te lata chyba wszyscy zorientowaliśmy się, że nawet gdyby rzucić we mnie bułką, to i tak pewnie miałabym na ten temat z trzydzieści spostrzeżeń i przemyśleń. SZKOŁA KOŃCZY SIĘ ZA (około) DZIESIĘĆ DNI, ja latam i przepraszam za to coś, co dziś wymknęło mi się spod klawiatury. Jest dosyć późno, a mój mózg najwidoczniej odmawia już funkcjonowania. Do zobaczenia! 

Here are three of the four looks I included in my Lookbook Video (no Polish language in this particular one so you can safely watch it yay). I don't really have a lot to say today which is odd, because we all know I do love rambling about everything (which is nothing). Oh wait, MY SCHOOL ENDS IN TEN DAYS. I am flying. I'll see in the next post guys, take care and I'm sorry for this s*** piece of writing. It's kinda late and apparently my brain is not working.


⏩2| Mango jacket | Maryvillosa T-shirt | Zara shorts | Deichmann boots|

⏩3| Mango jacket | Zara skirt | Reserved boots | H&M bag|


0 komentarze: